Äventyr på UB

Frågestunden inför tentan imorse började en timme tidigare än vad jag trodde, vilket har resulterat med rejäl morgonfrilla!
 
Känns som om jag hängde med rätt bra på det mesta! Möjligtvis så skulle det kunna vara så, att eventuellt, mot all förmodan, förhoppningsvis så kanske, det borde gå vägen! Pussis förhörde mig igårkväll, det går som bättre när man får säga allt högt för sig själv å skratta åt hans roliga uttal, haha!
"rappe ptjherytjomanjdibel".

För övrigt så har jag och E haft världens äventyr på UB. Att de kan vara så himla tjorvigt att låna en enda bok hade jag aldrig trott! Men vi blev oerhört imponerade av de elektroniska hyllorna och var tvungna att trycka några extra gånger :)Måste gå tillbaka dit någongång, inte för att låna böcker, men för att testa vad de elektroniska hyllorna har för begränsningar!

Hade sett fram emot att lira lite innebandy ikväll, men tror ja måste ägna tiden åt pluggningen istället. Tråkigt!
Jag MÅSTE klara dom här tentorna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0