Avskrivning

Jag känner mig helt tom.

Ena stunden är allt bra å bekymmerslöst å ena stunden rasar ALLT! Även fast jag var så väl förberedd på beskedet, så blev min tillvaro helt dimmig!!

Jag vet att jag inte har överreagerat. Jag vet att det är ingen i hela världen som skulle acceptera det här, så varför ska jag göra det? Men jag ska stå på mig, så här ska det bara inte va!!! Thake it or leave it!

Min ork börjar tryta, jag har gjort så mycket, jag har gett så mycket, jag har verkligen försökt....
Vill få nånting tillbaka!!

Förutom att ha allt detta som cirkulerar i huvudet så har det varit en härlig dag! De blev en cykeltur i strålande sol till Intersport där ja spenderade massa pengar (kanske alltför mycket?). Sen gick vi ut en sväng me Kitty i koppel, oj vad spännande!! :) <3 Hon får mig alltid att le, min lilla kittykatt!

Nu ska ja & Kitty dyka ner i farmakologiboken!

Kommentarer
Postat av: Prodi

Vad jobbigt.. Du vet att det bara är att ringa ifall du vill prata av dig! Många kramar!

2009-04-25 @ 22:45:58
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Poca

Vad har hänt?? Du vet var du kan vända dig... du vet 3 fulla

2009-04-26 @ 00:37:11
Postat av: anja

vad har hänt vännen? kram

2009-04-26 @ 17:43:35
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Anonym

What? <3

2009-04-30 @ 04:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0