Blandade känslor

Idag har pussis å Kitty åkt hem till pussis familj.. Gick med dem till Nus i spöregnet å sa hejdå, sen trampade jag ner till Sun Tan för att förjobba lite på brännan! Sen for jag & Hanna å hämtade ut våra efterlängtade egyptiska pund! Var tvungen köpa ett nytt hårband också eftersom mitt har försvunnit spårlöst! Har just kommit in genom dörren, och är jätteblöt. Jävla väder, vilket tur man snart slipper detta slask!

Väldigt ensamt att komma in genom dörren och inte mötas av något mjaoo... Bäst pussis är snäll med min lilla ögonsten nu! Känner mig oerhört stressad, men jag antar att det har att göra med resfebern! Jag har ju inte ens börjat packa, och vi åker imorrn!!!!! Har tvättid kl 16, så före det kan ja som int börja packa nånting.. Men jag har massa plugg att göra, så lika bra att sätta igång! Tänker inte tänka NÅNTING på skolan när vi åker, men när vi kommer tillbaka så är de full rulle igen!
- samma tisdag har vi examination i patientmötande och första anestesiinjektionen
- veckan efter, tenta i farmakologi
- veckan efter det, tenta i sjukdomslära
- veckan efter det, tenta i psykologi

Men jag ska ta dagarna som de kommer, så kommer allting att lösa sig!
Nu ska ja plocka ihop de som ska tvättas, diska, börja skriva ihop någon packningslista, spela gh och förarbeta tentapluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0