Cheer me up!

Cheer me up!

Guuud, vad allt snurrar i huvudet. Känns som om ja håll på å gå in i väggen totalt!
Pussis åkte å såg på hockey, så ja skull få koncentrera mig på plugget. Måste väl säga att de känns rätt bra inför fredagens tenta, hoppas iaf man ska kunna skrapa ihop tillräckligt me poäng för att kunna lägga det åt sidan.
Sen är det anestesin, men det blir helgens bekymmer!

Har börjat tänka så mycket, å jag är verkligen duktig på att tänka å fundera. Har REJÄL ångest inför sommaren. Känner mig så dum att jag åter igen har tagit på mig en hel sommars jobb utan semester. Men dom hade ju som redan räknat med mig... Blir samma visa igen.. Isolerad å ensam uppe i Hemavan, inge roliga sommaräventyr, tältning, festivaler, upptåg, solning eller annat sommarkul. Blir att stå inne å sortera massa brev å sen sitta instängd i en bil i stekande sommarvärme å få stanna efter vägen för å förklara för de äldre damerna att deras Allers kommer säkert den här veckan, det är inte mitt fel.

Sen ska man väl inte klaga. Blir skönt att få bo hemma ett tag när innebandyn tagit upp de mesta av helgerna. Fiska med pappa, slippa massa läxor, springa med hunden etc. etc.

Mitt huvud är som ett åskmoln och jag vet inte vilka blixtar jag ska börja kasta ut...
Kanske en dush piggar upp! 







Kommentarer
Postat av: Anja

aprilskämtet jag blev utsatt för måste väl ha "cheer you up" :)

2009-04-02 @ 00:14:40
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0