Host host!

Att kasta sig ut mitt i havet å sedan åka båt i kalldrag tog ut sin rätt. Mina inandningar låter som tjugo fiskar som ligger å gurglar i halsen. Trött, slö å hängig. Ne, så här kan ja ju inte ha det! :P

De va riktigt skönt att få komma hem igen! Kitty måste ha saknat mig för så här kelsjuk är hon int ens när hon är i löpen ;P Ja tror ja satt en timme å strök å tittade på henne igår när hon låg hopkurad i mitt knä <3 Min lilla Kittykatt!
Hon blev så ompysslad igår! Borstade å dushade henne, så nu är pälsen riktigt mjuk å fin! Å sen blev hon ju av med massa vinterpäls (: Och hon sov t.om. i sängen hela natten trots att A också låg där :P

Dagen har börjat med en promenad till Mariehem, lite frisk luft å veckoinhandling!
Nu ska ja ringa morfar <3 Åter igen har han hamnat på lasarettet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0