Nätterna är långa

Ja ska nog börja skriva mina tentor med bläckpenna. Var massa ja va osäker på som ja suddade å tog bort som nu i efterhand visade sig vara riktigt bra ifall det hade fått stå kvar orört på papperet. Känns som om ja ligger på gränsen å att varje poäng är jätteviktig... Så om ja nu faller på någon enstaka poäng för att ja suddade, så ska ja kasta alla mina sudd i papperskorgen! Hjääääälp.....

Dessutom... Så fick vi en hemuppgift i psykologi som ska redovisas på måndag. 
Men ja har ju int börja plugga inför tisdagens tenta, så himmel å pannkaka vilken stressig helg detta kommer bli. Lördan är avsatt för en stund på stan å fixa de resterande grejerna, å söndag ska ja sitta i seket på Gammlia. Men nätterna är långa!! ;) 

Nu ska ja återgå till psykologiföreläsningen, sprang på bibblan för å låna en bok å tänkte ja skulle skriva ner några rader. Klockan fem ska ja skynda mig hem, slänga mig på sängen framför ett Charmedavsnitt å mysa med Kitty å bara andas! 


Tack för lunchen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarade säkert dagens tenta, hoppas det går bra med plugg o allt i helgen! (: Snart åker du ju på sooolsemester :D jag och björn pratar om mallorca, än så länge är de bara ett önsketänkande. Kram kram

2009-04-03 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0