Tentaskrivning

Riktigt skönt att ha tentorna bortgjorda! Nu återstår bara resultaten och jag hoppas innerligt på det bästa!!!
Igårkväll gick pluggningen riktigt dåligt, hade lika gärna kunnat fara å spela innebandy. Tillbringade först många minuter åt att leta efter mitt hårband som ska finnas någonstans i lägenheten, men jag fick ge upp. Sen blev det disken å datorn. Fastnade dessutom en lång stund med gitarren å försökte komma ihåg låtar man en gång i tiden har kunnat. Men till slut sa pussis åt mig på skarpen å ställde bort gitarren! Bra med lite diciplin! 

Men nu är tentorna skrivna och för första gången på länge ska jag ha en helledig kväll!

- Mysa och busa med Kitty
- Se House
- Spela gitarr
- Fixa lite på min "att fixa innan Egypten- listan"
- Guitar Hero
- Leka med telefonen
- Städa
- Leta efter hårbandet
- Kramas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förresten; tror låten du menar heter congo bongo song (?)

2009-04-08 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0