Väntan

Vilken väntan man fick uthärda innan man fick börja knappa på den finfina, tjejiga telefonen! :) Skulle laddas i många timmar så fick inte röra den förrän väckarklockan ringde imorse!
Får mig att tänka på pappa när han hade köpt en ny telefon. Han låg å knappade på den och lös med den under täcket långt in på natten, riktigt vuxen blir han nog aldrig :)

Hann int leka så mycket med den, halv 9 trampade jag iväg på cykeln ner till Gammlia. Där skulle ja & Olle tjäna in nå extra slantar till föreningen, riktigt duktiga sek-tjejer var vi! Å rätt sugna blev vi att hoppa in på planen å lira av oss lite!

Men har hunnit leka av mig med telefonen så de räcker å blir över, vi har till och med testat videosamtal-funktionen när vi befann oss o samma rum. Haha, jaa riktigt vuxen blir nog aldrig jag heller! Men har inga nummer kvar, förutom dom som ja kan i huvudet. Så ni som läser detta får gääärna slänga iväg ett sms till mig!

Annars så har man fått jättegod middag å gott vin <3 Satt som pricket över i:et när ja haft så mycket plugg!

Psykologin ha ja iaf fått bortgjord. De blev väl int så jätteutförligt, men huvudsaken jag har lite kött på benen inför morgondagens seminarium. Känns viktigare att lägga ner tid inför tentan!

E. Ja tyck faktiskt vi lägger oss i ide!

Åter till anestesin! Yeeeeeyy!!! (ironiiiii delux)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0