Blåbärspaj!

Har fixat nya gardiner in i sovrummet, en orkideé står i köksfönstret å Kitty är fem bollar och en bäddsäng rikare :) Vi har städat hela dagen och ja fick jättegod middag. Sen stressade jag mig iväg till träningen, men de va bara ja å en tränare där så den blev inställd! Tråkigt! Vi behöver ju som spela ihop oss extra mycket nu när vi har slagit ihop två olika lag.

Sen fick vi besök ikväll, M & V kom med lilla Tellus. Åt blåbärspaj och vi vuxna drack kaffe ;) Kitty & Tellus gjorde enorma framsteg, men han fick sig några dängor lilla vovvsingen. Pussis har installerat routern så nu sitter jag här i soffan å surfar medans vi småkikar på "Fun with Dick & Jane".

Är enormt trött, huvudet har sprängt hela dagen. Illa illa! Nu ska ja lägga mig å mysa med katt å pussis framför tvn. 

Inflyttningsfest i helgen, blir kanoners! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hallå hallå va´då inflyttningsfest? Har jag inte hört ett ord om...hmmmmm Undra varför? Jag har ju åldern inne, skämt å sido, hoppas ni får roligt. Om ni är kvar helgen den 18-20 september så finns risken att jag tittar upp på en fika.

2009-08-28 @ 17:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0