Dessan Hurtig!

Ja, huvva så hurtig man kan va! Efter långpromenaden med Tina igår så insåg jag att trötta dessan int skull orka ut på en löptur. Så ja blev kvar hemma å pysslade med att försöka skissa några siffror i trä som vi ska såga ut och sätta upp på nya bygget. Och jag börjar fråga mig själv, varför måste det vara år 2009? En tvåa och en nia är ju helt omöjliga att skissa upp, men jag har ju iochförsig aldrig varit någon riktig konstnär....

Hur som helst så klev jag upp 06.20 imorse för att hinna med att åka med pappa till joeströmskorsningen. Sen blev det 9km löpning hem! Har just kommit ur duschen och så här i efterhand känner jag mig enormt utvilad och pigg i kroppen. Men ush vad lite energi man har direkt på morron, de va tungt att löpa hem de måst ja säga!

Känns skönt att komma upp tidigt,  nu är det noll stress fram tills ja ska brumma iväg till jobbet. Kanske hinner med lite vettiga saker så här på morgonskvisten. Rätt mycket idag på jobbet också, massa tidningar å returer... Sen så ska ja ju på Stig In när ja passerar med posten å ha ett litet möte om sponsring, weeeei :)

Någonting som verkligen skär i hjärtat är att Ankan lämnar trion alá tre fulla!!! :( Kommer kännas så tomt, vet inte riktigt vad jag mer ska säga...... Kram!

Kommentarer
Postat av: Anja

förhoppningsvis blir det någon öppning i umeå och då tar jag den och kommer tillbaka till laget! men nu börjar jag hösten i övik. kram

2009-08-13 @ 11:02:36
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Poca

Finns ingen annan som kan ta platsen ändå så, vi får köra på 3 fulla ändå, men på distans med ankan! Vad tror du/ni om den?

2009-08-15 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0