Destination, Umeå

Drygt de va att köra igår, men så skönt det kändes att öppna dörren till lägenheten :) I Lycksele bytte vi förare å Kitty började jama i baksätet. Jag tog ut henne å hon låg sen å sov i mitt knä hela vägen till Umeå, såååå mysigt! [v] Jag låg och strök henne hela vägen och gladdes över hur lyckligt lottad jag är.

Känns både skönt och lite vemodigt att ha kommit tillbaka till stan. Tårarna var inte långt borta när ja kramade om mamma å pappa igår å sedan vinkade hejdå :( En väldigt häktig termin väntar, men det är bara att ta en dag i taget så ska de här gå huuur bra som helst! Om ca. 1 timme drar jag iväg på min allra första innebandyträning, hoppas miniräknaren är med mig ikväll! Jag behöver en bra start!

Idag tog ja å pussis me oss M & V till Ica Maxi, oj vad det handlades. Roligt å träffa dem igen, dom är verkligen riktigt friska vindar att ha vid sin sida! :) Resten av dagen har mest bestått av att få ordning här i lägenheten, vi har rensat, fixat å donat! De nya gardinerna blev jäääättefina i tv-rummet, de blev som ett helt nytt rum! :) Försöker visa en bild, men de e så mycket motljus, de måste ses i verkligheten!



A. har dragit iväg för å kika på nollningen för deras nya ettor. Själv diggar ja & Kitty till Emos Ramasotti å städar lite. Vi har tillochmed tagit tag i disken :) Men de där me å koppla in routern som vi köpte idag, de lämnar jag nog åt mannen i detta hushåll. Teknik är väl inte riktigt min starka sida!

Justja, idag har jag ju gjort en god gärning! Hjälpte några att få igång bilen här ute på parkeringen, dom hade slut på batteri. Så... dagens ros till mig tycker jag! :)


Nu ska ja tagga upp inför träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0