Full rulle!

Varför kan man inte handla online från Ikea? Och varför finns de int i Ikea-katalogen som man har kämpat med att få ut till alla hushåll? Hittar int nå fina schabloner på nå annat ställe... Vill ha, vill ha, vill ha!


Annars så är de full rulle här hemma, T & D är här med alla barnen. Trevligt med besök! Är trött som fasen, de vart en jobbig postdag idag. Men nu är de bara å hålla ut de här två sista dagarna! Tråkigt nog så har jag nog int nå å se fram emot när fredagens arbetsdag är över längre .... (?) Jag blir så ledsen när hela mitt liv krockar med allt annat... Ja känner mig så.... dum.

Ja å Jespersson ska tävla om vem som har bästa fikat på fredag, må den bäste vinna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0