God dag brev bärarn :)

Idag fick jag världens gulligaste hälsning, kolla in det här!



Det chockar mig gång på gång hur lite som krävs för att få mig glad. Jag drog lite extra på smilbanden hela dagen och glädjes åt dem som tänker på oss postiljoner som i regn å rusk kämpar för att få ut all post. Så, tack för hälsningen lilla du!

Har varit hemma ca en timme nu, känns som om ja har massa att göra ikväll. Håller på riva sängkläderna ur sängen, dags för renbäddning! Sen måste ja få ordning på alla kort och sen så vill jag komma ut på promenad med Tina och hinna ut på en löptur. Men egentligen är jag så jädra trött att ja bara vill lägga mig i sängen å lösa korsord resten av kvällen.

Det är ofattbart vad sommaren egentligen har gått fort.. Nu har jag exakt 7 dagar kvar att jobba, sedan blir det storstan igen. Även fast en tuff termin väntar, så längtar jag tillbaka. Få komma tillbaka till sin "vanliga" vardag och till innebandyn! Gud vad jag längtar tillbaka till tjejerna! Har ju missat enormt mycket på innebandyfronten nu under sommaren, jag hoppas innerligt jag hinner vara med på teambuildingen så ja hinner bekanta mig med alla nya ansikten :) Sen ser jag oerhört mycket fram till TRE FULLA. Vi ska programmera med miniräknaren så vi får som vi vill! ;)

Näe, ussch vad jag sitter här och svammlar bort en massa dyrbar tid! Bäst att sätta igång så ja får lite saker gjort ikväll! Tror ja ska gå förbi Stig In å höra om sponsring också!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anja

jag är ledsen att göra dig besviken men det blir nog bara två fulla till en början. jag börjar skolan i övik och då kommer jag inte att vara kvar i laget.

2009-08-12 @ 21:14:09
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0