Grattis morfar!

På mitt dagliga stopp hos morfar idag så blev det smörgåstårta och kaffe, mums! Grattis morfar! Ja önska att ja had vari ledig idag, hela familjen var där hela dagen å brände soffor och hade trevligt. Syster yster liftade iaf med postbilen hem igen. =) Hon brummade ju ner igår för å skjuta med pappsen å fira morfar.




Ikväll har jag plockat hjortron och slagits med myggen på min hemliga lilla myr. Men ja få nog vänta nå dagar till, innan alla har mognat ordentligt.

Annars så sitter ja å kämpar med mina utslag å tuggar på mina tabletter. Aldrig får man vara riktigt glad.... Nu ska jag nog leta mig till sängen, ja e less på å va vaken............

Jag vill så mycket att ja vill stoppa tiden.... Känns som om livet är alltför kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0