KITTY! [v]

Det är inte bara som man säger; tiden går verkligen ruskigt fort! Nu har ja fått glädjas åt min lilla skrutt i TVÅ år! Hon är min lilla ögonsten! <3

 

Idag höll hon på skrämma livet ur mig! Mamma ringde mig på jobbet idag å sa att hon inte hittade henne å va rädd att hon hade blivit utstängd och satt ensam och rädd nånstans. Ja kunde inte låta bli att tänka hemska tankar, att hon skulle bli överkörd och jag kände gråten i halsen. Jag har nog aldrig sorterat så snabbt som ja gjorde idag, och jag skyndade mig iväg utan att äta någon lunch för att få komma hem å leta rätt på min lille sötnos. Men halvvägs till Boxfjäll ringde mamma å sa att hon var till rätta! De kändes som tusen stenar föll från mina axlar och jag kramade om henne extra mycket när ja kom hem! Puss på dig Kitty! [v]

Ikväll
har jag å Tina gått långpromenad å sen ha ja å mamma vari på tur hos R & R. Pappsen har varit ute på löparrunda och nu är de friidrott som gäller här hemma. Annars händer de int så mycket, jag ska nog snart ta å leta mig till sängen me mitt korsord och invänta John Blund. Ska försöka ta mig upp i tid imorrn å he mig ut på en löpartur.  

Men helgen då?
Jo, kära vänner. I helgen drog ja å pussis till Umeå å hade en trevlig helg med lite shopping, god mat, och trevligt sällskap! Fick besök av kära kusin vitamin å vi satt uppe till kvart över tre med vin, öl å irish coffe! Sen upplevde vi gamla barndomsminnen med en utmaning i "the new tetris", ååååh vilken Forsmarksåterblick de vart! Ja ska öva på att hitta glasen när ja hyvlar choklad, sötis <3

Nu är det fyra dagars postkörning kvar!! Hejja hejja!

Och GRATTIS till syster yster som klarat högviltsprovet! Hurra hurra!

Nu blir det sängen...... G´night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0