Laisalidenloppet

Laisalidenloppet är fasen de jobbigaste loppet ja sprungit i hela mitt liv! Men vilken utmaning! 11 kilometer i fjällterräng. Började med brant uppför fjället, sen blev de löpning på smal stig bland stora stenar uppe på kalfjället (syrebrist!!), som följdes av utförslöpning av dess like. Riktig jobbig terräng!! Man kände sig lite som Mcgyver när man sprang nedför fjället bland träd och stenar i full fart. Jag har aldrig varit så slut på i hela mitt liv, när vi sedan skulle fara å plocka svamp sov jag i bilen och had int alls kvar nå energi i benen. Men hejja mig! Jag gjorde det! Jag kom i mål! Fick en bra tid, och en tredjeplats! Grattis mig!! (:


Hade med mig världens bästa hejarklack och fotograf :)



I mål efter 1.01.42



Jag hittade en snopp i skogen! :P




Varma mackor med svamp... Mums! :) <3

Så helgen har bestått av fredagsmys, löpning, svampplockning, lördagsmys, Coco Crazy, fiske, vadning ut på en sandö och en Forsmarkstripp. Nu sitter ja å Kitty här hemma å ska ha söndagsmys innan en ny arbetsvecka börjar. Men sommaren har gått så ruskigt fort ändå! Har tre veckor kvar på posten, de ska jag väl kunna överleva! :)

Tack för skjutsen, J!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0