Välkomstfika

Just nu så sitter ja å väntar på ett sms från mamma, så ja vet när ja ska slå igång ugnen. Ja & Kitty håller på förbereda kvällsfika tills mamma, pappa och lilla Tina kommer hit hem igen. De blir varma mackor med svamp, och sen lite kex och ost. Visst e vi för gulliga? :) Måste ju ta hand om nyopererade mammsen <3

Själv mår ja int alltför bra ikväll. Känner mig hängig, trött och lite konstig :/ Men de blir nog bra när jag fått mig nått att äta å får lägga mig i sängen sen. Sen så har jag försökt jaga lite sponsorer till kommande säsongen, jag hoppas på napp och många tryck på shortsen!

Imorrn är Jespersson tillbaka, kuul!

Hej [v]


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gu´va´gullig Du é, det sitter nog bra i magen efter en lång dag.

Kram

2009-08-05 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0