Äntligen helg!

Jag fullkomligt spikade psykologitentan samt fick mig några lovord från läraren! Detta resultat, och att det äntligen är helg, har firats med supergod middag - dopp i gryta!

Visst ser det mummsigt ut? :P


Ikväll blir det plugg, plugg, plugg för hela slanten! Känns väl int alltför lockande att sitta me skola en fredagkväll, men imorrn är de tänkt att vi ska fara till Skellefteå å göra stan. Då vill ja int känna att nå plugg hindrar mig :)

Tack "Lisa" - det är tanken som räknas (:

Kommentarer
Postat av: Petter

Grattis till tentan som gick bra :)

2009-12-11 @ 18:35:30
URL: http://pettersandstrom.com/blogg
Postat av: Lisa

Nu har vi ordnat "det" på annat sätt med annat hahahaha:D Klura på de´du!!

Ha en jätte trevlig dag i morron Å du.. gu´va´du e´dukti´

/Kram

2009-12-11 @ 21:48:56
Postat av: Prodi

Grattis till tentan! Fick igen en tenta jag med idag, 84% gjorde iaf mig nöjd :)

Men usch för lingon i doppgrytan :p



Kan nog inte säga här vad jag ska ge honom, han läser ju min blogg :p Men jag är huur nervös som helst över det, ifall han ska bli glad eller inte :p

2009-12-11 @ 22:47:36
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0