City VS Skellefteå

En väldigt tung förlust med 4-5. Vi hade dom. Vi var så nära. Vi hade så många snygga anfall, men bollarna ville verkligen inte in. Skellefteå däremot had int alls lika självklara lägen som vi had, men nog fan fick dom bollarna att trilla in ändå! Det här var den värsta förlusten på länge, kändes riktigt tungt och jag blev väldigt besviken. Har svårt att glädjas åt mina två mål när det inte räckte till en seger. Jag förlorar hellre med 10-0 än att förlora med 1 mål. Tack å lov för Dire Straits som fanns här hemma å tröstade mig när ja kommit hem.

Julfesten med laget hade ju varit betydligt roligare med en seger i bakfickan. Men vi har haft det väldigt trevligt ikväll ändå, jag tror att de flesta lyckades duscha av sig besvikelsen innan vi for till Eken. Där väntade glögg, pepparkakor och julklappar! Jag fick mig en orgasminator mini, roligt namn! Haha! Men samtidigt så kan ja int komma på nå namn som riktigt passar in på den där saken. En sån där hårbottensmassagespindel är det iaf. Rysligt skön! Jag får gåshud när jag använder den! Själv så had ja julklappstorka så det fick bli en nogrannt utvald tandborste och en tandkrämstub helt enkelt! Och det var Pierre som fick det, hah! :)

Middag på Oleary´s blev det också. Trevligt trevligt! Och sen måst man ju gratulera svenska hockeylaget till kvällens seger! Och tack till Uffe som hjälpte mig sätta fast vindrutetorkarna på Golfen. Det var ju "bara" att ta fästena från de gamla vindrutetorkarna och sätta dem på de nya så gick de hur lätt som helst att sätta fast dom. Så nu kan jag köra hem på tisdag och kunna se ordentligt genom rutan. Kanon!

Jag bangar utekvällen, ska sätta mig å fortsätta att översätta artikeln så man fattar vad den handlar om egentligen. En fördel när man ska skriva en sammanfattning. 

Näe, nu ska ja sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaå ha en såndär mackapär, kanonbra. När jag provade den för första gången "sä hurrvässä ja sä nanting". Det gick rysningar i kroppen :D

Kram på dig å Kitty

2009-12-19 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0