Dessi Depp

Den odugliga.
Hon som har fått så mycket återbud så hon måste ta extrapass.
Hon som inte "försöker tillräckligt mycket".
Hon som inte har någon redovisningspatient och inga kliniska bilder.
Hon som skapar "kalabalik" på kliniksal.
Hon som stack sig på ficksonden och "kom på det" dagen efter.
Hon som gör sin "egen" behandlingsplan.

Hon som sitter å gråter vid köksbordet.

Det har blivit för mycket för mig. Kan inte världen börja le mot mig? Återbud efter återbud har gjort att jag inte har visat upp mig tillräckligt. Jag vet att jag inte är oduglig. Det är dock svårt att behålla den tanken när omgivningen ger mig andra tecken. Jag får känslan av att alla ser på mig med nedlåtande och misstänksamma ögon. Jag mår inte bra...


"Du låter så bra genom väggen"
Tack Evelina, den kommentaren lever jag än på.


Kommentarer
Postat av: Prodi

Men gumman, precis som du säger så är du absolut INTE oduglig. Jag vet ju hur duktig du är i allt du företar dig. Även om det går dig emot just nu så ska du se att det blir bättre. Det blir det alltid.. Och du - styrka är inte att aldrig falla, utan att alltid resa sig upp när man faller.



Ge inte upp, du klarar det här!

2009-12-01 @ 23:07:33
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Olle1

Så länge du tror på dig själv Dessan så kommer det gå vägen! Du är duktig!

2009-12-05 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0