En heldag i Skellefteå.

När väckarklockan ringde imorse så ville ja int annat än att bara ligga kvar å sova. Trött nanting var jag. Men till slut lyckades jag vakna till å sedan brummade vi iväg till Skellefteå. Jag & Pussis lyckades betala parkering fram till 9.oo imorgon. Haha!

Vi shoppade massor. Nu har jag alla julklappar inhandlade, förutom till Håkan, så där har jag fortfarande nått att klura på. Pussis fick välja ut sin julklapp själv, dock lite tråkigt när jag inte kan överraska med något superbra på självaste julafton, men huvudsaken är ju att han får något som han faktiskt vill ha :)

Det var svårt att hitta åt varandra, Pussis mobil har nämligen gått sönder. "Jag går på Clas Olssons en tvärt, stanna nu här på Cubus". Jag stannade faktiskt på Cubus, men sen var jag naturligtvis tvungen att springa på toa och naturligtvis så gick vi om varandra just då. Haha. Men de löste han med att köpa en sån där billig telefon när han for på Clas Olssons en andra gång :)

Jag fick väärldens finaste halsband, tack pussis! Det är så himla fint :)

Det blev julklappsinslagning när vi kom hem, skönt att allt är klart. Dessutom roligt när man känner att man har hittat riktigt bra julklappar. Jag längtar tills jag får se och höra vad alla tycker om julklapparna! Jag vet att det låter som en klysha, men det är nästan roligare att ge bort saker än att få dem.

Pussis har dragit ut på galejj med grabbarna, själv ska jag känna lugnet å vila upp mig till 100% inför morgondagens bortamatch i Övik. Det är en viktig match och de får int finnas nå annat på kartan än att vi åker därifrån med en seger!

Ska försöka få till min patientredovisning nu, samt mysa lite med Kittykatten [v]

Lisa - jag blir ju oerhört nyfiken på vad du nu har hittat på ;)



Kommentarer
Postat av: lillakusin

du kan ju inte komma till skeå utan att höra av dig! :)

2009-12-13 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0