Julafton

Det var tänkt att min julaftons-morgon skull börja med skidåkning tillsammans med pappsen, men han had redan åkt när ja klev upp. Lika bra det eftersom ja int äg några skate-skidor, dom ha int dragi upp nå klassiskt spår än. Ja bestämde mig för att va duktig ändå, så ja gjord bort ett träningspass istället, blev två varvs tung löpning runt elljusspåret. En härlig start på en härlig dag.

Hela dagen och kvällen har varit toppen! Morfar har varit här hela dagen å vi skjutsade hem honom då han höll på somna på köksstolen :P Tomten har även hunnit hit och jag tackar å bockar för alla fina julklappar! <3



Pussis imponerade genom att ge mig en privat lektion i make up, samt valfria produkter från Make Up Store för 500 kr! De hade ja verkligen inte väntat mig av honom <3 Samt en fin hylla för förvaring av filmer och cd-skivor, vilket vi verkligen behöver hemma i lägenheten!
Mamma å pappa måst ha hört mina skällsord om den förbannade Epsonskrivaren, en skrivare/scannare/kopiator finns nu i mina ägor! Super!
En liten svart och söt handväska och en "bandlös" bh fick jag av min kära syster yster och  Erotica Bowser har berikat mig med en vattenkanna (toppen!).
Från "Lisa´s" fick jag ett litet hemma spa och från Åbacken en tekanna, samt te-set, halsband och handdukar.

Tomte Desireé gav sin kära mor nyaste boken i Lanley-serien, dyrparfym´n och ett mobilfodral. Pappsen fick också ett mobilfodral och en cansvastavla på Tina, 90x60cm. Syster yster fick en wave maker och en tröja.  Och söta lilla morfar fick en kalender där vi plockat ihop egna bilder.

Superbra julklappar! :)

Just nu ligger vi allihopa i tv-rummet å tittar på Sagan om de två tornen, mysigt mysigt :) Hoppas ni alla har haft en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0