Krock i planeringen!

Idag har jag verkligen varit effektiv! Först så hann jag ju med ett träningspass, sen skrev jag å Evelina sammanfattningen. Sen iväg på skolan för att kolla kliniktavlan om ja had fått nå återbud och sedan vidare mot Ålidhem för att hämta och returnera postpaket. Väl hemma så kastade jag i mig lasagne alá Dessan och efter det var det dags för hoppackning. Jag har typ packat alla kläder jag äger, ja kan aldrig bestämma mig vad jag ska ha med mig! En typisk tjejgrej gissar jag på.

Men det har blivit en krock i min planering, had just tänkt packa in allt i bilen så ja tar mig iväg lite fortare imorrn. Det tar ju sin tid att springa upp å ned med alla grejer ner till bilen. Men självklart så håller några på att flytta in/ut så ett släplass står utanför å blockerar ingången å hissen är ockupperad. Jag får vänta en stund helt enkelt.


Ush, jag känner mig så superstressad. Blä. Bäst att fortsätta med "att göra listan".

Kommentarer
Postat av: Prodi

sv: Okej, men då hoppas jag ju på att du vill hitta på nånting med oss. Vi ska nämligen vara i Hemavan typ fem dagar tror jag :)

2009-12-21 @ 22:43:48
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Poca

Ingen jonnys senap va? Och inga bönor med spad?

2009-12-22 @ 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0