Lämmelbroar och ungdomsställen

Träningen i tisdagskväll blev inställd, å ja som verkligen gick å längtade tills man skulle iväg. Men min "görolöshet" räddades av Poca som ringde upp å bjöd med mig på promenad. Det blev en genväg till vattentornet sen över "lämmelbron" å vidare mot "ungomsstället", haha!

Träningen igår var riktigt kul, trots att vi var så få. Det blev smålagsspel i NHL VS Elitserien. Ja tyck att det är så bra träning att spela på en liten plan. Mindre plan -  mindre yta att kunna spela på. Då får man verkligen öva sig att hitta av varandra å man måst ta fram spelsinnet lite extra (:

Min patient dök upp idag. Medicinlistan är nu komplett och kliniska bilder är tagna. I´m ready to rock! Hejja mig! Jag börjar se ljuset i tunneln, jag hoppas att redovisningen kommer att gå bra och att man inte blir totalt sågad. Ja ha int alls nå problem med att stå å prata inför folk. Ibland blir jag nervös under tiden, tappar nå ord samt darrar lite på rösten, men i det stora hela så är det inte själva "talandet" jag är nervös över. Det är resultatet av mitt framförande, vad tyckte dem? Fick jag med allt? Kommer drömma mardrömmar om opponenterna, hur dom sitter där med sågar och yxor i händerna framför mig....

Har just landat hemma och jag bara njuter av att det snart är helg. Morgondagen känns lättsam, först fotokurs och sen på eftermiddagen får vi igen psykologitentan :)

Nu är det dags att börja fundera ut nå middag, om vi int skull fara å äta på mosters dotters jobb som bjuder på julbord. Får se hur det blir, ska gå å prata med herren i huset <3


Kommentarer
Postat av: Prodi

sv: Mamma hon är bra hon, har många (snälla) knep för att hjälpa sina barn :) men så arbetar hon ju som pedagog också, haha :p



Lycka till med redovisningen! Du ska se att de är snällare än vad du föreställer dig :p

2009-12-10 @ 17:16:17
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Poca

Haha, ungdomsstället ja. Inte många som känner till det stället. jag är rena räddaren

2009-12-11 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0