Löpning ger energi

Hej, mitt vinterland!


Så mysigt att va ute å springa av sig i snön, dock så måst ja erkänna att de blev en snygg liten vurpa här ute på infarten! Kände mig int alls peppad på att ta tag i styrkedelen när ja väl kommit in i värmen, men ja lyckades ta fram vinnarskallen å betade av mage, rygg, armar och vader. Dock så har ja sparat 25 armhävningar och 25 tåhäv tills senare ikväll, jobbigt! :P

Har just duschat å nu väntar efterlängtad kaffekopp och glöggbollar innan jag tar tag i sammanfattningen! Jag känner mig oerhört pigg och laddad, ja hade glömt bort att det var så skönt att springa :)


Kommentarer
Postat av: Poca

Duktig tjeja, jag har löpt idag jag med. Tog på rätt bra, var typ heeelt oskottat där jag löpte. God jul på dig med!

2009-12-21 @ 13:48:50
Postat av: Lisa

Ja säj ba..hit me receptet på glöggbollarna. Ja e så vållsugen så ja håll på å dö. Läst om dem ett antal gånger nu så har du bild på dem oxå...snälla..gulliga..rar..du det är ju bara ett recept jag vill ha :D

Ses i morrn

2009-12-21 @ 22:13:21
Postat av: Olle1

Glöggbollarna blev jättegoda! ska bjuda hela tjocka släkten imorn. God jul :)

2009-12-23 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0