En dag på stan

Jag brukar vanligtvis vara den som kommer hem tomhänt efter en dag på stan, men banne mig vad jag har shoppat idag!
- ett par nya skor
- en ny löpardress
- innebandysockar
- mascara till mamma
- en ny sportbh
- och tre nya tröjor;  "båda tre" från carlings :)

Annars ha ja int haft nå mycke för mig idag... Drog med Poca å kikade på en innebandymatch, har tvättat och helt utan resultat försökt ta mig vidare i Guitar Hero... Helvette alltså va ja e less på den där himla låten!! Å eftersom jag aldrig klarar av den så måst ja ju lik förbannat höra den gång, på gång, på gång, på gång.... Jag har det inte lätt jag!

Har inte pluggat ett dugg, men man måst väl få va ledig nån gång! :) Såg att vi har rätt mycket inläsningstid till veckan så en dags ledigt ska ja unna mig!
Nu ska ja iaf lägga mig nyduschad i renbäddad säng å kika på lite serier på datorn. Leo har ju kommi in i Charmed nu, haha!
 
Imorrn väntar en spännande dag, så ja hoppas ja får sova gott inatt.
JAG VÄDRAR VINST!!!! (och en nolla för poppe!)
Åsså komm ju Ankiii <3

Godnatt (:

Kommentarer
Postat av: Silje Helene - Foto & musik

snygg bakgrund!

2009-02-28 @ 22:43:13
URL: http://siljehelene.blogg.se/
Postat av: Fia å Max

vad e d för låt och vicken nivå?? + vicket GH är det?? kör jue world tour (4:an) här hemma =)

kram

2009-02-28 @ 23:27:07
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/
Postat av: Anja

jag håller tummarna för att ni vinner och att du får briljera! :)måste ju göra ett mål för mig!

2009-02-28 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0