Capisk!

Dags för en liten update då! Måste säga att de va en konstig känsla att lägga lokaltidningen i varenda låda då min fina bak prydde förstasidan, men de bjuder jag på! Swamp Soccern var ett stort nöje, precis som väntat. Och ja kan säga att de va längesen ja va så mör i hela kroppen!
 


Men nu är man tillbaka till en ny arbetsvecka och det enda jag ser när ja stänger ögonlocken är post, post post och ibland några brevlådor! Inatt drömde jag tillochmed att jag körde fast vid Syterbäcken. Vilken tur att semesterveckan närmar sig med stormsteg! Morfar va int hemma på ranchen när ja skull komma me tidningen hans idag, så ja la hans posthög prydligt å fint på bron och ett äpple och en banan fick han också. Hoppas han blev glad (:

Sen tappade ja ju min fina fina piercing när ja å Tina va ute å sprang häromkvällen... Något ledsen jag blev! Sen har vi gått i över två timmar å spärrat ner i backen efter den, men jag antar jag är lite väl optimistisk om ja tror ja ska lyckas se nått som glimmrar efter elljusspåret eller i slalombacken... Bara att inse... My precious is gone!

P3 gav mig mycket skratt idag, särskilt när Lille Al Fadji alltid sa "capisk" istället för "cappisch". Jag säger ju de, de krävs inte mycket för att roa lilla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0