Duktiga pappa!

Jag måste ju bara få skryta på den duktiga snickaren, pappi har ju hunnit hur mycket som helst på bygget under veckan som ja va borta! Kolla här! :)

Före:


Efter:


Mamma, pappa & Tina lastade Golfen och släpet fullt med grejer till stugan å lämnade ja å lilla mys-Kitty ensamm hemma. Nu har dom hur mycket som helst på Loppis där, så far dit och fynda vettja! (: Efter jobbet idag så for ja ner till dammen och försökte få upp en storfisk, men icket.... Dom e storbjudd i dammen! Sen hjälpte jag morfar att handla och sen har ja faktiskt int gjort så mycket... Grejjat på lite här och där...

Sen så bannar jag mig själv att ja liksom gett upp träningen.. Ja va ju på g där ett tag, men sen vet ja int va som hände. Eller jo, ja fick semester ;P Hur som helst.. Laisalidenloppet på lördag. 1.5 mil i fjällterräng... Ska man fara dit otränad och hoppas på att gå i mål ändå kanske? Kan ju vara en bedrift :)

Fyndet jag gjorde ikväll i rummet gav mig ett stort leende på läpparna. Jag säger bara; håll hårt om era vänner!

Min Kitty måste för övrigt vara den goaste katten som finns. De här nätterna ja nu har varit hemma har hon legat högst en centimeter från mitt ansikte <3 Hon följer mig vars jag än går och ligger just nu vid min sida och spinner högt [v]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0