Hjälp mig!

Jag är så himla stressad och har ingen ro alls i kroppen.. Andas Dessan!
Än så länge har jag....:
- plockat ur diskmaskinen
- städat upp i köket
- slängt in tvätt i tvättmaskinen
- bytt sand i Kittys låda
- betalat räkningar
- skrivit tid

Har kvar att:
- tvätta ännu en tvätt, plus hänga upp allt
- dammsuga
- tvätta bilen (!!!!!)
- äta middag
- springa
- se simpsons (vilket typ är för sent)
- skriva till Anja
- fixa ihop alla papper till telefonen jag ska lämna in
- PACKA

Ångesten, framförallt beslutsångesten är stor. När jag kvällar imorgon har jag en hel veckas ledighet att se fram emot. En vecka som har varit enormt efterlängtad! Men nu sitter jag här, och har absolut ingenting planerat... Mycket "eventuella" saker och alla alternativ bara flödar i mitt huvud. Det enda jag vet är att jag absolut inte bara ska vara hemma och trampa på fötterna. Då hade jag lika gärna kunnat jobba. Så nu ska jag packa hela mitt liv i en väska och sen far jag dit Golfen för mig! Visst är det tråkigt att fara å semestra själv, men ja behöver verkligen komma iväg!!! 

Nu till helgen blir det nog Forsmark över lördagen och hjälpa pappsen med loppis. Sen vette tusan. Blir det Åsele, eller blir det kanske Holmen Gungar? Kanske blir det Umeå några dagar och möjligen pdol (?).... Sen är det ju Motorveckan i Lycksele... Och tärnamarknan nästa helg. JamenUSH, kan någon bara hjälpa mig att styra upp det här?! Jag vill komma tillbaka till jobbet nästa måndag och tänka "Guuud, vilken bra vecka det har varit!"

Någon som har förslag eller råd som kan hjälpa mig styra upp allt detta till en toppenvecka så vore jag enormt tacksam. För just nu vet ja då int om min hjärna ens fungerar?

Denna vecka har varit helt underbar... <3 Mer kan ja inte säga, för ja hittar faktiskt inte några ord som kan beskriva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0