Sprit å silvertejp!

Jag är laddad! Väskan är packad med massa kläder, skor, en stor rulle silvertejp och spritflaskan! Är så grymt taggad på att kasta mig efter bollen i djup lera och sedan somna helt utmattad! Jag ber så innerligt till postguden att det är lite post imorgon, vill inte sitta å stressköra ner till Storuman.... Men det blir morgondagens bekymmer!

Jag kan för övrigt berätta att jag nu är en oerhört nöjd användare på spotify. Trodde livet var slut när man inte längre fick tag på gratis musik, nu ska ja bara försöka installera så ja kan föra över musik på min i-pod också (:
 
Idag har de hänt sorgliga grejer; bilolycka uppe vid Umfors och en person här i Hemavan som avled inatt... Alla tankar till de nära. Även fast man inte känner folk jättebra så blir det som att man känner med dom, oerhört mycket. Kommer kännas konstigt att lägga posten i brevlådan, när han inte finns längre... 

Ingen sammanhängande text blir det ikväll, men så är det när man har hundra grejer i huvudet som ploppar upp sekund efter sekund. Ja kan bli så glad för så  lite! Snälla Emil skickade upp flera "tummar" till mig med åkeriet idag, mina andra måst ha varit väldigt gamla för dom där var verkligen super! Jag är så glad att det är så trevliga människor på posten och på terminalen, dom skänker mig verkligen mycket skratt och glädje. Tusen tack till er! Det är så rogivande å stå å sortera posten och ha roliga människor att prata med, fast då  har vi ju kanske lite dålig humor också... Haha! Men dock så blir de riktigt ensamt när man väl sätter sig i postbilen och ska åka iväg, då är det bara jag och miljoners tankar....

Sen så har jag ju gjort världens godaste mat idag, palsternacksoppa är det bästa som finns! Helt klart min favorit! Tack till Dig <3

Jag längtar så mycket tills imorrn.....

The look


Kommentarer
Postat av: LIsa

När blir man bjuden på palsternacksoppa? Annars så kan jag nöja mig med receptet. Sköt om dig

Kram

2009-07-02 @ 22:13:03
Postat av: fredrika

nu förstår jag varför jag inte fått nån post på hela veckan, har ni hoppat över min låda :-) Lycka till i lervällingen

2009-07-03 @ 19:29:00
Postat av: Anonym

Jag fick många bra kort från swampismatchen. kram

2009-07-04 @ 22:49:09
Postat av: AnkiPanki

Jag glömmer alltid att skriva att det är jag som kommenterat.. :P

2009-07-04 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0