Glad Midsommar!

Jag har helt och hållet "glömt bort" att det är Midsommarafton idag, jag har noll midsommarkänsla! Midsommar har alltid varit en höjdpunkt på sommaren för mig, varje sommar som liten hade man alltid som roligast på Midsommar. Antingen så var vi i husvagnen och då blev det alltid sena nätter med mycket skratt! Sen så har det som alltid varit en tradition att fira den med Linn och Amanda och var vi inte i husvagnen så var vi i Forsmark eller så har vi varit i Bergnäs.

Men nu tror jag det är första gången på många herrans år, som vi faktiskt inte har nånting planerat. Blir en lugn och skön hemmakväll med hela familjen, just nu väntar vi på att syster yster och Erotica Bowser ska komma hit. Ja å pappa har försökt fundera ut hur flygplanstältet ska sättas upp, men nu har pappa lyckats lista ut hur det ska vara. Ska bli spännande att testa att sätta upp det, bara för å se hur stort det är! (:

Att jag faktiskt insåg att det är Midsommar var när pappa sa att vi borde göra en midsommarstång. Och med dom orden så komm sommarkänslan omedelbart! Så nu har vi gjort en otroligt fin (?) och väldigt orginiell midsommarstång med en tomte som pryder toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0