Jag är bitter!

Jag är bitter på så mycket just nu, idag är inte alls någon bra dag! För det första så vill ja bli av med min förkylning, sååå jobbigt! För det andra så vill ja att mina kläder ska komma.... Dom kom inte idag heller, jävla post.....(!) Om dom inte kommer imorrn så vet ja int va ja gör, min helg blir isånnafall princip förstörd. Näe, int riktigt men lite.... För det tredje så blir ja på så ledsamt och dåligt humör när solen skiner och värmen är stekande. Visst, de låter väldigt konstigt, sommarväder är ju bland de bästa väder som finns! Men att sitta i en bil hela dagarna och bara köra förbi folk som solar, är ute å går/cyklar, äter glass, badar etc. etc... Its god damn anoying! (Eller hur de nu stavas) Ja skull göra vad som helst för att få jobba utomhus, vad som helst! Till och med plantera en hel sommar! Sen har ja ingen ac i bilen heller, och sitter med långbyxor för ja hatar postshortsen...

Ja, ikväll är de en väldigt bitter Dessan som skriver. Men man har ju sina dåliga dagar också... Även om man helst vill slippa dom så är dom nog väldigt bra att ha på ett sätt. Sen så är ja lite arg på mig själv att ja int vågade klippa mig som ja hade tänkt igår, men de kan man ju som int heller göra nå åt. Och det är lätt att vara efterklok och känna att de nog hade vari bra å kapa av det riktigt ordentligt för en gångs skull.

Nu ska ja bara ta det lugnt en stund, sen ska jag fara med kartonger, plats, metall och glas. Jag är stolt över mig själv som infört källsortering i detta hus (: Sen blir det en promenad med Tina och en tripp till Ica med pappa så han får hjälpa mig me den där boxen som ja fortfarande inte får igen..... Och sen måste ja ju tvätta också! Och packa dessutom. Jag hoppas Storumandagarna ger mig mycket skratt och glädje, I need it!

Kitty hälsar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0