Pappa BÄST

Idag har de vari en jobbig dag, men ja jublar och hurrar över att ja fick kvälla klockan sex! Hurra, hurra!!! Morgonen började med att bli klippt hos frissan i Storuman, sen brummade jag fort som tusan iväg till Tärna för att hinna med min postkörning. Man kan säga att ja e less på å köra bil nu.....  Sen så är det allmänt deprimerande att köra bil heldagarna nu när det är så fantastiskt fint väder!

Sen så är min pappa är bäst! Ja fick min bärbara dator igår med posten, men eftersom ja va i Storuman igårkväll så ha ja som int hunni fixa å trixa med den. Men de har min snälla söta pappa gjort! Så de enda ja behövde göra var att trycka på on, så var det bara å börja surfa! Virusprogramm och allt är klart!

Sitter nu här på min säng med min dator och tar det bara allmänt lugnt. Min söta lilla Kittykatt ligger i fönstret och lilla Tina ligger här nedanför sängen å tittar storögt på mig. "Jag vill uuuut". Det är väl klart lilla Tinis ska få gå ut på promenad en stund (: Men ja känner mig så hängig, hostig, snorig, trött, febrig (?), så ja ska lägga mig först en stund å bara titta in i ögonlocken tror jag. Förkylningen komm verkligen inte lägligt, måste verkligen jobba så ja får in nå pengar. Och hur blir det nu med Marknadsmilen på lördag.... Känner jag mig så här så springer jag inte en meter :/ Och Anja, hur gör vi med Tjejmilen? (: Sista anmälningsdagen är på tisdag :/ Näe, nu ska sjukdessan lägga sig å mysa med hund å katt!

Jag har fått erfara, att känslan över att ha förlorat någonting, är den mest smärtsammaste känslan som finns... Att få tillbaka det, om än bara ett litet litet tag, är bland den lyckligaste känslan som finns....
[v]


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snälla, var rädd om dig. Du kan vara utan marknadsmil å allt vad det heter.Det är inte bra att springa när man är förkyld.

Kram

2009-06-24 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0