Sött!

Efter en hel kvälls prat och en del midsommarsupar på altanen så gick vi in för att se färdigt "Hide and Seek"...
Men syster & Eotica Bowser la sig rätt tidigt in på filmen och nu har mamma och pappa somnat i famnen på varandra i soffan (: De är riktigt hjärtgripande att se sina föräldrar sova i varandras famn! Ja antar att dom aldrig kommer att kunna se färdigt den filmen från början till slut, även fast ja tjatat på dem att det är en film man verkligen måste se, för den filmen har verkligen allt =)

Det har varit en riktigt trevlig kväll, det var längesen hela familjen var samlad och ett riktigt stort plus att syster yster fick komma hem och vara med oss ikväll! <3 Vi bjuder på en riktigt deppig midsommarbild, men ja vill betona att det ligger mycket humor bakom denna bild även fast det föreställer en nalle som har hängt sig  i midsommarstången på självaste midsommarafton ;P




Har så mycket tankar i huvudet, det bara snurrar och snurrar. Jag önskar man vore en spåkvinna så man kunde se vad framtiden har att ge. Men nu sitter jag här, oviss om framtiden och känner mig så ensam. Vad ska ja va i Hemavan å göra?  När ja kan se hela världen! Jag längtar så innerligt till min lediga vecka och jag hoppas att ja tar mig i kragen å reser till Göteborg. Det är ju inte varje dag man är bjuden till kusten och jag kan nog behöva lite miljöombyte och andra vyer!

Nu är de nog bäst att avsluta detta inlägg innan ja blir alltför dramatisk och djup... De enda ja kan säga är att denna ornitolog saknar sin fågel nått så innerligt......... (!)


Kommentarer
Postat av: Prodi

Klart jag kände igen texten ;) Hon är ju så bra!

Ja, nästa helg jag är fri är om tre veckor. Passar det dig? Kram

2009-06-20 @ 22:39:54
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0