Vars är konditionen?

Då va ja tillbaks till bloggandet!
Ja lyckades ta mig ut å springa trots att den sköna soffan med mysig Kittykatt såg oerhört lockande ut! Min plan var att ta min så kallade mördarrunda, den som ja alltid tog förra sommaren. Men ja måste bara fråga... Vars har konditionen tagit vägen? Ja minns att ja tog heeela rundan utan att stanna, och då får man inte glömma att halva rundan är utefter slalombacken..... Nu va ja tvungen å  sista biten uppför backen och dessutom korta av den..... Snacka om att självförtroenden sjönk. Men sommaren är inte över!

Dessutom är de ju en sporre att Ankan taggar till så mycket till tjejmilen! Så nu kan ja ju faktiskt inte kasta in handduken!Sen får ja se om ja vågar springa Marknadsmilen nästa helg, men de skulle va kul å se ifall man kunde förbättra tiden från Åre med någon minut! Men ja ska nog int ha så höga förväntningar, nu när ja int komm å ha Emil som draghjälp utefter hela banan!




. . : : Godnatt : : . .
[v]

"Remember M, remember E...
Put them togheter and remember me..."

Kommentarer
Postat av: Fia å Max

gu va duktig du e ändå..tänk jag då...jag måste ta mig ut och springa mucho för att orka höstens innebandy...när kommer du tebax till stan då?? när skolan börjar lr??

tror dock att jag har vägarna förbi hemavan men d skulle va tokroligt om jag kom förbi =D haha

kram på dig och ha så roligt i postisbilen

2009-06-16 @ 00:32:23
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/
Postat av: Anja

hejja dessan! kul att jag sporrar men jag tror ändå att du kommer iform sabbare än mig :) synd att du är i hemavan, annars hade vi kunnat träna tillsammans.

2009-06-16 @ 06:14:31
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0