En sån där...

....dålig dag!!!! :/ Allt känns bara så jobbigt, så mycket, så fel, så tjorvigt.... Blä!
Klev upp klockan 8 för att ta igen allt plugg som ja int lyckades göra igår.
Men ja hann som int göra så mycket, klockan elva var vi på skolan och började slipa lite på rapporten.

Efter det cyklade jag ner på stan för å fara på forex, men dom had int hemma nå egyptiska pund.......

Sen var det bikinishoppningen, uuuuush! Jag ljuger inte, jag provade ALLA bikinisorter på Stadium, samt ett x antal på Lindex, HM & Change... Dom var för stora, för smååa, för fula, för färgstarka, för "horiga".... Eller så är det jag som helt enkelt int är gjord för å ha en bikini. Å ja kan ju int ligga näck på stranden.... (?)

Jag skulle behöva ett Fab5-gäng som följde med mig varje gång jag far ner på stan. Jag brukar alltid komma hem tomhänt å va ja än provar så hänger jag tillbaka det. Skulle haft nån som bara slängt en bikini i famnen på mig å knuffat mig till kassan, å så va de klart!

Min piercing har fortfarande inte kommit!
Dessutom så blir de ingen Anja på innebandyplanen ikväll..
Och paniken inför tentorna stiger.....

Nu blir de plugg, plugg, plugg!!


Kommentarer
Postat av: Anja

blir jag frisk snart så ska jag komma in till stan och hjälpa dig att hitta en bikini!

2009-03-30 @ 20:31:25
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0