Iiiiiiiiiiiiiiiiih!! (:

Asså, shiiit! Jag & Lilla Snigel ska till EGYPTEN!
Jag är så glad så ja vet int vars ja ska ta väägen!! När jag klev ut från resebyrån så tog jag världens skutt på torget å sen komm alla känslor och glädjetårar i flera liter! All panik jag känt över denna resa, all frustration, all depression; nu är allt detta över och bara ren LYCKA! Nu får jag ÄNTLIGEN komma iväg!!




- det otroliga Karnaktemplet med det enorma tempelområdet
- ta sig över Nilen med små flodbåtar
- Konungarnas Dal
- de 18 meter höga Memnonstoderna
- jeepsafari i öknen
- rida kameler
- öknens vackra stjärnhimmel!

Jag bad om ett mirakel...
Jag älskar dig min impulsiva snigel!! <3
Det komm å bli oförglömmliga minnen för livet!

Förlåt syster, mamma å pussis för att ja skrämde er med mina tårfyllda samtal <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad härligt! :D

2009-03-16 @ 21:11:53
Postat av: Anna

Jag skrev ovan :)

2009-03-16 @ 21:13:58
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Anonym

VAD ROLIGT! Man blir så avundsjuk av att läsa!<3 Får nästan dåligt samvete att inte jag följer :( Så nu är det bäst för mig att jag får ihop bra låtar till skivan!, och jobbar på som fasen under påsk!.. Men jag är glad att det är just Hanna som följer!

Pusskram

2009-03-17 @ 11:09:07
Postat av: Anna

(jag skrev ovan)

2009-03-18 @ 23:33:44
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0