Lys og värme!

Wohoo, nu har biljetterna kommit! (:
Nu återstår "bara":
- passet
- bokningen av sthlmresorna tur å retur
- vaccinationen
- val av utflykter
- kamera
- bikini å mycke annat smågrejs!

Sen vänta ja ju på att min nya piercing ska komma med posten också (:

Tränat innebandy ikväll, sjukt kul! De va ju två veckor sist vi hade träning, men väntar man på nå gott så vänta man ju aldrig för länge! Förnyade mitt kontrakt också, väldigt uppskattat att dom så gärna vill ha kvar mig i föreningen å int vill att ja ska dra till någon annan klubb. Det värmde!

Innebandy blir de till helgen också, ska spela cup me syster yster i tärna! <3
Ska klippa mig också, yiiikes! Jag har alltid varit jättejätterädd om mitt hår. Pappa säg jämt "de sitt int i håre", men jääävlar va ja kan stortjuta om de int alls blir som jag tänkt mig! Och Anja... ja komm aldrig å göra en Britney!

Har laddat in "lys och värme" på datorn så mamma äntligen kan få tillbaka sin dansbandskiva. (Nej, jag är inte en dansbandsnörd, men denna låt är ett undantag!)

Nu ska ja klippa klorna på lilla Kitty, sen måste ja läsa lite i radiologipärmen inför imorgon!
Gonatt! (:

Kommentarer
Postat av: Anja

haha jo nån gång då jag tar med dig ut på en riktigt pubrunda så ska du se att det slutar med att vi vaknar upp skallig :) haha

2009-03-19 @ 22:49:27
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0