Umeå City IBF VS Gullänget-Kroksta IBS

Umeå City IBF - Gullänget-Kroksta IBS 5-8
(1-1 1-2 3-5)

Målskyttar:
Desireé Larsson 1
Anna Nordvall 1 (så glaaad jag blev när du gjorde måål) <3
Sandra Eklund 1
Anna Nystedt 1
Malin Larsson 1

Poängmakare:
Lisa Eriksson 2(0+2)
Malin Larsson 1(1+0)
Sandra Eklund 1(1+0)
Anna Nystedt 1(1+0)
Anna Nordvall 1(1+0)
Desireé Larsson 1(1+0)
Emelie Johansson 1(0+1)
Anna Olsson 1(0+1)

"Med tanke på att vi i denna match blev tvungna att sätta en back i mål. Så gör vi en riktigt fin avslutning på serien. Tjejerna spelade med en positiv känsla i laget under hela matchen. Det är med tunga steg jag avslutar serien. Det har/är så kul att träna detta gäng med tjejer. För hur man hela tiden kämpar oavsett resultat."

Tack alla för en oförglömlig säsong! Trots förlusten, så tycker jag att detta var en enormt rolig avslutning på serien, och vår lilla Poppe var en klippa! Vi alla vågade göra saker vi inte vågat göra på matcher förut, humöret var på topp och vi hade ruskigt snygga chanser! He va ba ogjort! Och när jag fick göra mitt mål visste jag inte vars jag skulle ta vägen... Ja vet int vars den glädjen komm ifrån, men som jag hoppade! Men jag blir alltid så glad när jag gör mål, I cant help it!!
Men det bästa av allt... var att älskade syster satt med oss på bänken <3

"Vad är det för mening å ha ett damlag när alla het typ Olle å Erik å så?" - syster
haha!

JAG ÄLSKAR INNEBANDY!

Väl hemma så gjorde jag min bästa middagsrätt till syster yster, och hon älskade det hon med :) Sedan skull ja visa Anki den där låten som jag aldrig klarade av på Guitar Hero, och vad gjorde jag då?! Ja klarade den! Mohaha!
Lite kaffe, lite Charmed å kläduppvisning vart de också, å sedan komme pussis hem.

Näe, nu gitt ja banne mig plugga inför kommande tentan!

Kommentarer
Postat av: Poca

Hahahaahah, kommentaren var bäst, hon har faktiskt en poäng där.. Dessan lilla vännen, du skuttar jämt när det blir mål faktiskt... Svårt att ta miste på glädjen då!

2009-03-02 @ 13:07:57
Postat av: Sofie

Ja visst är det underbart med besök! Särskilt när man är lite nere. Och ja, glass är gott. Disneyfilmer är såklart det bästa, men tyvärr har jag inga filmer själv. Var nära på att beställa för ett tag sen men studentkassan är skral :p Får bli senare. Måste ju iaf ha dom den gången jag skaffar barn ;)

2009-03-03 @ 22:00:38
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0