Dessi Depp

Vilket kaos i mitt huvud... Ja vill bara sätta mig ner å grina... Den här skolstressen tar kål på mig, man hinn int varva ner eller andas innan man måst ta tag i nästa moment. Jag blir galen. Jag är en sån person som blir väldigt rastlös av å int ha nå å göra, men de finns en gräns för mig också. Jag har fyllt igen mina luckor på instuderingsfrågorna, de gäll ba å hitta någon ork att lära sig allt... men vars hittar ja den???!!! Förutom skolstressen är de mycke som tynger mig, känns som om ja ständigt går omkring med en klump i magen å ja vet int hur ja ska göra för å bli av med den. Oro, ångest, förväntningar, beslut, prestation, resultat, önskningar, drömmar... Ja behöver verkligen ett sommarlov nu... Å ja tro int de bli bättre av att ja sitt här ensam i lägenheten, man får som så mycket tid till att tänka å reflektera över sitt liv å just nu har ja hamnat djupt ner i en svacka. Har tusen saker att göra, b.la psykologin, men ja har ingen ro i kroppen att ta tag i någon av grejerna å verkligen få nånting gjort. Istället så sitter ja bara här med enorm ångest och oro över... jaaa.... allt! Kan int nån ba printa in all psykologikunskap i huvudet på mig? Kan ba allt fara åt helvette...... Jag orkar int mer.... I need someone....

/ Dessi depp


Kommentarer
Postat av: Prodi

You know my number..:)

2009-05-09 @ 19:04:10
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Anja

hade jag inte jobbat så förbannat mycket nu hade jag kommit in till stan! men jag finns ändå här om du vill prata! kram

2009-05-09 @ 20:23:47
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0