Det regnar, men jag är glad.

Tentan idag gick väl inte så superbra, jag lever stort på hoppet! Men det spelar som ingen roll. De va riktigt skönt att bara få den bortgjord, och när jag gick därifrån kändes det som om tunga stenar hade lyfts bort från mina axlar. Ja kom å jubla i taket å bjuda hela klassen på tårta om ja klarar både denna tenta och farmakologitentan. Och med tanke på att ja började pluggandet igår, så komm ja å va mer än nöjd om ja blir godkänd! Ikväll ska ja bara andas! Kanske ta mig en sväng till E. å gå lägenhetssyn :)

Jag är dessutom så glad över att ja har sån tur med patienter! (: Hade patient imorse, å ja hoppas morgondagens behandling kommer att gå lika bra! "Det är roligt när det går bra!" Fast okej, lite otur har jag faktiskt när en patient på listan är märkt med "endast spansktalande", de känns väl int riktigt så rogivande....

Annars öser regnet ner här utanför... Väldigt tråkigt eftersom de va dags att snöra på sig löparskorna nu när förkylningen släppt! Sen så har ju stor del av släkten ingått en pakt! Triathlon 2009 kommer bestå av en stor del av Holmfridsson-släktet! :)

Näe, nu ska ja plocka ihop lite tvätt å fundera ut va de blir att laga till middag. Förslag?

Riktigt tomt utan kissekatten, kom heem [v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0