Dumdirdum!

Dagen har tillbringats med Farbror Barbro & Mamma Mysko, Kusin Vitamin & Olle samt Linus på linjen =) Började med fika på Ersboda, sen satte jag å Mamma Mysko igång med "shoppandet", vilket vi dock int lyckades särskilt bra med :P Sedan fick jag briljera med min stadskörning, men det är läskigt, speciellt när man kör en bil man inte har kört förut. Men jag gillar saaben (: Farbror Barbro bjöd sedan på god mat, taxi taxi!! =)

Dagen har bara rusat förbi, så går det med trevligt sällskap! Vi har ju inte något dumdirdum-möte särskilt ofta. Farbror Barbro, Mamma Mysko & Linus på linjen har dragit på Takida, åh vad jag ångrar att ja int boka en biljett när ja börja tänka att ja ville dit... :/ Sen skulle det bli film hos Kusin Vitamin, men jag kände för att sticka hem till Kitty å bara känna lugnet resten av kvällen.

Har just duschat å gjort iordning innebandyväskan, Kitty har fått sig god mat och nu ligger ja å småtittar på Family Guy. Känner mig rätt trött, hoppas på en god natts sömn så jag är utvilad till morgondagens match. Blir spännande, jag hoppas verkligen på seger! Vi behöver det. Sen har jag en överraskning till Olle1 imorrn, jag tror hon blir positivt överraskad, hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

Tackar allra ödmjukast för ditt sällskap.

Det var myckst trevligt att umgås en kväll.

Förresten, du nåt om en lång repa på höger sida på bilen? Nej jag skojar bara. Synd på matchen men det är bara att ta nya tag.

Kram och god natt.

Bye the way, Takida var riktigt bra.

2009-11-16 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0