Söndag

Gårkvällen blev toppenbra. Varken ja eller Ev. kände för storröj eller uttgång så vi beslöt oss för att sitta hemma hos mig med vinflaskan å ha lite mys istället. Först blev det pizza från restaurang Ängen och marshmallows över stearinljus. Tätt följt av nostalgi med Nintendo, vilka minnen alltså. Ja tror vi hann avverka alla spel i lådan förutom tre :P Åsen spådde vi i korten, haha. De blir aldrig som man har tänkt sig... Vi ringde hit Danne å sen fick de övernatta här (:



Idag har jag bara tagit det lugnt, int gjort nå mycke alls faktiskt. Precis som en söndag ska va :) Har suttit å löst lite korsord å sen så ha ja å Kitty varit ute på äventyr runt huset. Dock så var hon som en vettskrämd pappegojja, hon satt bara uppe på axeln å tittade. Inte en chans att hon skulle ner på backen :P Jag tror hon saknar tryggheten hon har hemma i Hemavan ute på gräsmattan i löplinan tillsammans med Tina. Hon är ju inte van med området här runtomkring så som hon är hemma.


VS


Tog mig också en promenix till Ica å handlade inför kvällens middag. Så skönt att det har blivit minusgrader, friskt å skönt i luften. Nu fattas det bara massa snö! Det blir tacoos när pussis kommer hem, muums! :) Nu är han färdig med praktiken, känns så skönt att få ha honom hemma igen<3

Kommentarer
Postat av: Prodi

Tack så enormt mycket för de fina orden du skrev, du anar inte hur mycket de värmde! Att du säger att jag stöttat dig känns fantastiskt :) Och som jag skrev i inlägget är orsaken till att jag orkat att jag har en stark motivation till detta, plus ett bra stöd bakom mig.



Låter tråkigt när du säger att du går utbildningen bara för att följa en norm. Hoppas att du ändå kan hitta de anledningar som finns till att du faktiskt valde att plugga till detta. Jag känner iaf på mig att det yrket kommer passa dig perfekt, du är så bra på att bemöta människor till exempel :) Hitta din egen motivation!

2009-12-01 @ 23:14:17
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0