Brothers in arms

Hej hallå! 
Igårkväll bestämt ja mig för å int bara sitta hemma å uggla, så det blev utgång tillsammans med Olle (2). Trevlig kväll, dock blev väl int våra drinkar av toppklass när de enda vi had å blanda ut med var vanlig saft... Mums (!) Idag had ja tänkt ta mig en promenad bort mot Ersboda för att inhandla en ny innebandyklubba och en efterlängtad värmdyna, men hör å häpna så vakna ja int förrän tjugo i två! Och jag fick verkligen kämpa mig upp.. Klubbköpandet fick vänta och dagen har ägnats till lilla Kitty och plugg. Svårt å säga hur de komm å gå på onsdagens tenta, men ja hoppas innerligt ja kämpar de här dagarna så jag klarar den!

Ringde pappsen idag också, han var pratglad (: <3 Han va nära på skjuta älg igår igen, "om du eller anki had vari me, då had ja fått skjut" Att prata med pappsen gav mig iaf ny tändning att fokusera på skolan, love you pappi [v]

Annars så går "Brothers in arms" på repeat här i lägenheten, god I love that song!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0