Buongiorno

Alltså, killen är grabben! Jag låg i soffan å log när charmtrollet klev upp på scenen å sjöng detta: http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1247898&renderingdepartment=2.34558 

Jag smälter! I always stand by you, Rabih ;P

Hur har pluggandet gått då? Njae, de ha kunnat gå betydligt bättre.. Jag känner ingen motivation och jag blir bara uppgiven när ja inser hur mycket det är. Har int ens börjat plugga på den andra kursen än, men på måndag ska jag leva på hoppet. Ingen idé att gå dit utan att jag ens tror att jag kan klara det. Då är det ju redan klart, då blir det omtenta nästa. Jag ska göra mitt allra bästa helt enkelt!

Förutom pluggandet så står det massa annat på schemat idag. Had tänkt storstäda hela lägenheten, måst ju ha nått att trixa med emellanåt. Sen blir det en promenad i det fina vädret, en sväng på Ica och sen blir det uppladdning med massa kolhydrater inför morgondagens match! Även tvättstugan är bokad och något korsord ska lösas. De bådar dåligt för pluggandet med andra ord....

Arrivederci signorini!

Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

Jag fattar inte hur man kan stå upp för en sån fjolla till karl.( Karl o karl förresten). Rabih dessutom han kunde ju inte ha hetad nåt fjolligare. Nej Prioritera pluggandet högre. Högre än tvätt, städ och korsord. Det är ganska enkelt att prioritera. Är det inte värt ett dammigt golv att slippa sitta och tenta om och kämpa med två kurser samtidigt. Förresten, är det bara du som springer runt o städar, diskar, lagar mat o tvättar där hemma? Sköt om dig o kämpa på, vila gör man graven eller framför tv:n med en öl i handen.

2009-10-04 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0