City VS Sandåkern

Dagens match slutade 7-1, hejja hejja! :)
Jättekul att vi lyckades få in så många mål, riktigt snygga dessutom! Mitt favorit mål blev utan tvekan 12:ans, vars skott klingande glatt i stolpe och ribba innan den landade i nätet! 

Under första perioden var de måltorka ett tag, man blir så himla nervös när de står 0-0 så länge. Så ja måst ju säga att de va jävligt skönt å få smälla in ledningsmålet! Efter det sjönk pulsen å humöret höjdes!

Är oerhört nöjd med femmans insats idag! Kan de bli bättre än att rada upp nr. 10, 11 & 12 framåt och Olle & AnnaNy bakåt? Vi stod för 3 av dagens mål, och själv fick jag gå hem lite rikare, med 1mål och 1assist. Dock så tyckt ja att vi va värd fler mål, snygga chanser, bra rull på bollen och höll tätt hemåt. Om ni frågar mig (:

Jättekul att E & D hittade dit, trots att dom had irra bort sig på Carlshem (?) ;P Sen va ju Tyler där också, de är som att man kämpar lite extra när man har ögon på läktaren! Jag tackar för det!! :)

Tränarna bjöd på bullar efter matchen, har tydligen missat att det är Kanelbullens Dag idag! Den bullen satt finnt!
Väl hemma däckade jag som en val framför tv:n, ja ha int alls tagit tag i pluggandet! Å ja ha ju int ens börja på den andra kursen vi ska tenta av imorrn. Ajaj! Ska dessutom ställa mig å göra nå middag nu tills Pussis kommer hem, sen had ja ju hyrt film tills ikväll också! De svider i ögonen så fort ja tänker på hur de komm å gå imorrn...

Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0