Dessan har ett stort leende på läpparna ikväll

Godkväll!
Ikväll fick vi trevligt besök av tre jaktgrabbar, blev lite whiskey och annat smått å gott, samt en tripp till Stig In. Var däremot int alls beredd på en "utekväll" så de enda ja had å dra på mig var ett par byxor ja snott från pappas garderob, hah! Men de va ju trots allt Halloweenkväll ;P Jag har aldrig sett så mycket folk där inne, trevligt trevligt! Har alldeles just knatat hem, mor å far lämnade jag kvar. Bara tanken på plugget å att ja borde upp tidigt imorrn gjorde att ögonlocken började falla igen..

Små saker kan göra så oerhört mycket (hur kommer det sig förresten att ja använder ordet "oerhört" så mycket?).. Den där lilla lilla "gesten"... Jag är så glad... Jag har inga ord... Vad händer?

Jag blev glad iaf. (:

Fick ett samtal av "Olle" ikväll också, det är nog ödet lilla du ;) hehe.


Kommentarer
Postat av: Olle

HAHA! :D

2009-11-03 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0