Garnrace & Stand out

"Köp riktig juice för Dessan har sagt att det är bra! ...fast ja skull ju ha fråga va hon mena me riktig juice, men ja ha int hunni. Men de är säkert de här.." 

Att så små grejer kan få mig att bli så varm inombords, han är så söt min pappi <3

Idag har jag sovit bort heela dagen, klev upp tio över tolv! Har suttit å försökt få ihop lite till patientredovisningen på tisdag, men resten får vänta tills på måndag. Känner mig rätt maktlös utan T4. Inte så mycket pluggande idag med andra ord, men precis en sån där dag jag behövde!

De var riktigt skönt att få unna sig en sovmorgon, och dessutom så har älskade lilla Kitty fått mycket bus! Vi har kört race här i lägenheten med hennes nya röda garnnystan! En perfekt leksak för henne, om man inte kan leka tillsammans med henne så vet hon väldigt väl hur hon kan roa sig själv. När jag klev upp imorse så låg det röd tråd runt alla köksstolar, runt tv:n, tv-bordet och in i sovrummet (:

Blev att äta middag ute, vi bestämde oss för att testa ett ställe vi int ha prövat förut så det blev restaurang Ängen. Helt klart godkänt! Blev en pastatallrik för mig, uppladdning inför morgondagen! Sen har beställningar på extrafilm.se bara haglat in! Ojoj så roligt!, jag älskar verkligen den sidan!

Pussis har alldeles just dragit ut med grabbarna, så ja å Kitty ska packa ihop innebandyväskan och sen bara känna lugnet och ladda upp ännu mera. Jag hoppas jag får mig en god natts sömn så jag kan ge 200% imorrn!

Här kommer en låt som brukar få mig att känna taggen!
 


Bom! (hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0