Hej å hå!

Nu var de ett tag sedan ja uppdaterade bloggen, de har varit en stressig vecka men jag har samtidigt hunnit med lite smått och gott (:
I måndags var vi å såg bio med Evelina & Danne; "Flickan som lekte med elden" och jag måst säga att jag personligen tyck att den va lite bättre än film nummer ett :) Det var pricken över i:et att vi for iväg å gjorde någonting, måndagskvällar är de enda kvällar vi har tillsammans, så vi har bestämt vi ska försöka ta vara på dom ordentligt! Dessutom trevligt att vårt sällskap bestämde sig för att haka på så där i sista minuten. =)

 I tisdags lastade jag Golfen med Eken, Olle & Olle och då drog vi på skottskola med Patrik Lönell i spetsen. Shit alltså!, ja fatta int hur man kan skjuta så hårt. De lät "swiish" å "swoosh" å klubbor knäcktes! Lät som bollen träffade i 300km/h i nätet, stolpe eller på vår tappra målvakt som fick något saftiga blåmärken. Det kommer däremot ta ett tag innan de låter "swiish" å "swoosh" från mina skott, men nu har vi tekniken färskt i huvudet å ja måst säga att vi alla gjorde framsteg. Nu är de bara å nöta våra "sweepers" å "chrashers"!

Onsdagen
var en jobbig dag som började med extrem huvudvärk, men jag gjorde mitt bästa med att använda inläsningstiden på morgonen till plugg. Dock utan större framsteg. På eftermiddagen had ja en patient som gjorde mig oerhört obekväm, en mycket speciell herre... Ibland undrar man varför vissa personer går på studentklinik överhuvudtaget.... På kvällen blev det träning och på vägen dit i bilen blev det vacker sång i baksätet från Johansson & Olle som lyckades överrösta basen, imponerande!

I torsdags var jag "tandsköterska" på kliniken och när passet slutade klockan tolv skyndade jag mig hem å lastade bilen med pappas "lilla" julklapp, packning och Kittykatt. Sen brummade vi iväg mot fjälls. Vi mellanlandade hos Mamma Mysko där ja fick mig kaffe å nybakad sockerkaka, mums! Väl hemma konstaterade jag att det är exakt 39 mil från uppfarten till vårt hus i Umeå till uppfarten här hemma.

Blev ett vinglas med mammsen på kvällskvisten å sen la jag mig i sängen med hund och katt och började läsa lite KOF. Har kopierat ur boken, så de känns lite bättre nu. De ska gå vägen :) Har suttit på förmiddagen med instuderingsfrågor, och ska fortsätta göra ett ryck nu. Vi har varit iväg på tjäderjakt med Tina, så de blev ett litet uppehåll med pluggandet. Tina skällde fast två stycken som vi såg, men de vart int så att vi sköt. Dels för att dom satt så väl gömda och dels för att de var hönor. Totalt såg vi tre stycken och hörde två flaxa iväg, så nog finns dom =) Ikväll blir det nog bara att plugga och sedan bara vara hemma å se Idol å umgås med mammsen å pappsen. Nu ska ja fortsätta med KOF:en, wish me luck =)

Kommentarer
Postat av: Olle

Underskatta aldrig min & Johansson vackra stämma, den kan få ett betonghus att rasa samman

2009-11-03 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0