Hutter hutter!

Home, sweet home! Så skönt att vara hemma, ligga i min egen säng i mitt eget rum och mysa med lilla Tina. Hon blir så himla glad när man kommer hem, en liten men stor glädjespridare! <3 Dock så had mitt element i rummet gått sönder och massa vatten hade läkt ut, vilket hade resulterat med halvförstört fotoalbum som jag hade ståendes på golvet och ett riktigt kallt rum. Mamma o pappa hade fått tag i ett element innan ja komme hem, men det har tagit en stund innan värmen kommit igång. Det blev en kall natt, men framförallt en kall dag i älgskogen! Alarmet ringde 5.oo och sen for jag, pappa och överlyckliga Tina ut i kalla skogen. Hon har sprungit som en dåre hela dagen och sett ut som världens lyckligaste hund :-) Just nu ligger jag i en renbäddad säng och lyssnar till ljudet av fläkten till elementet. Måste säga att det är rätt så rogivande... Buona Notte

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så härligt det låter att vara hemma! Jag längtar hem lite nu när alla andra har lov :(



Tack för din kommentar om mitt blogginlägg, det värmde! :)

2009-10-24 @ 23:27:14
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0